Sjukstuga light

Jag och eve är nötkärnor båda två, men Johannes är sjuk så det räcker åt oss alla tre! Det är väl flunsa. Sjukt hög feber och är riktig dålig. Note ro self, försök att stänga av öronen när han kräks.
Annars är det lugnt. Jag ska jobba imorgon till söndag så mamma kommer och hämtar eve på morgonkvisten så inte hon måste va med Johannes. Hon har varit sjuk färdigt tycker jag!
Vi har hållt oss ganska mycket ifrån sjuklingen faktiskt. Igår var vi hos Emma och Stefan. Tanken var att vi skulle grilla men stefan lyckades inte tända brasan. Ingen tändvätska, mycket vind och handsprit löste inte mycket utan vi fick gå in och steka köttet istället. Men det var sjukt gott ändå :)
Idag har jag varit på stan med Ronja. Tog först en promenad nästan ända till granlo och mötte henne, se'n gick vi in till stan och jag käkade för Johannes hade ätit upp min tilltänkta frukost, se'n gick vi till innergården och fikade. Eller jag fikade och ronja drack vatten.

Parentes; jag fick precis reda på att den handduken jag använde imorse hade Johannes torkat spya och snor på. Har aldrig känt mig fräschare.

Imorn ska jag som sagt jobba, så förhoppningsvis när jag kommer hem på söndag är den här zombien här hemma bättre.
På torsdag ska vi väl åka till Sälen med familjen Ödmark för att titta på Linneas show! Vi ska bo kvar tills på söndag så det är dags att börja planera eves packning tror jag!
Det kommer hur som helst bli grymt! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

sjukt härlig bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback