Sjuklingen

Evelin är sjuk. Igår hade hon 41grader feber och var så klen så det var inte klokt. Imorse när jag skulle till jobbet så var hon jätteledsen och bara grät och grät.. Johannes la henne så hon fick sova mer men det var ändå brutalt jobbigt att gå hemifrån och veta att jag inte får va med henne på 25h. Jag längtar tills imorgon då jag får hålla om henne igen! Kanske att hon ska till farbror Stefan imorn på dagen om hon är frisk. Vi får se. Är hon frisk så är planen att hon ska sova hos mormor imorn också och så ska jag o j till Stefan i Emma o ta ett glas vin eller två också, se'n ska jag ju jobba på söndag också.
Nu har jag väl sisådär en 11h kvar på det här arbetspasset, varav jag hoppas sova ungefär 5 iaf.! Det får vi också se. Nu sista snutten av big brother :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback