Det verkar funka nu

Det där med kommentarer.. Inte för tt någon har kommenterat på ett tag men det ser iaf ut som att det ska gå.
Imorgon fyller Johannes år. Dock är ju jag typ hundra gånger mer engagerad i det faktumet än han själv, han tyckte inte ens att vi behövde bjuda på fika typ. Jag frågade om han nånsin varit på kalas utan att ha fått fika, och då sa han att det inte är nånting han har tänkt på. Själv åker jag och hälsar på folk som fyller år nästan enbart för att få fika. :P
Skämt åsido, jag gick iaf på affärn och köpte hallon och kakor så att det ska finnas nåt åt dom som kommer innan js mamma kommer med tårta typ efter kl 17. Jag ska hinna baka en paj tänkte jag. Jag hade eg tänkt göra det ikväll men evelin fick nån mystisk hysterisk gråtattack där vid 18-snåret som jag gissar beror på magont så hon ligger i mycket ytlig sömn och småsnyftar nu och då vill jag inte låta i onödan. Det var såhäääär nära att jag åkte in med na alltså, för sådär blir hon aldrig. Mycket läskigt. Johannes styrde upp med lite babblarna och fick henne att somna för kvällen till slut.
Nu har han gått på jobbet och jag sitter i min ensamhet och äter pringles. Dom var inte alls så goda som jag hade föreställt mig! Jäkla icke-gravid-craveings...


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah Eve och spriten alltså! Gäller att börja i tid... :P

Tror du att aj-aj funkar när hon blir tonåring med? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback