slow poke

Linga har faktiskt klagat lite på att jag är så dålig på att uppdatera bloggen så jag måste faktiskt göra ett ryck. Det är ju faktiskt nästan enbart för hennes skull jag bloggar.. ;) 
Men ja, det har ju inte hänt så mycket på senaste. Tror jag.. Eller jo, jag har ju förståss varit på klarråterträff eftersom det var 10 år sedan vi gick ut nian..! Helt sjukt.. Tror varenda jäkel på aveny nån gång under kvällen konstaterade att man har blivit sjukt gammal.. och att 10 år har gått grymt fort. Jag konstaterade det i alla fall kanske 4 gånger. Kanske mer. Hur som helst så var det skitroligt! Det fattades en heeel del människor ur våran klass, men vi hade i alla fall kul vi som var där! Jag hade en halvtimmes svacka då jag kände att jag faktiskt hade druckit lite för mycket, men Marie Berglund läser på universitet och är alltså fruktansvärt rutinerad när det gäller såna här saker, så hon tömde i mig ett glas vatten och sen var allt finemang igen och jag dansade lite till innan jag gick hem. Mycket praktiskt att bo 10m från aveny då faktiskt.! 
Mer då.. jag var ner på stan igår och firade nationaldagen. Eller egentligen var det bara så att det råkade firas på stan precis när jag skulle träffa Linga där. Jag firade inte. Vi kollade på loppisen, var på Ica och gick och fikade på Barista. Vi satte oss i den inhägnade delen för att kunna släppa loss barnen men det kom in typ ett helt dagis som snubblade och knuffade och trampade på våra knoddar så vi konstaterade att vi hatar barn. Fast inte våra egna såklart. Dessutom kastade dom ut ett gäng kritor över hela golvet så då kunde Eve och Leon ändå inte vara på golvet så det var sjukt meningslöst. 
När jag kom hem så dröjde det inte så jättelänge innan J klev upp för dagen i alla fall. Vi beslutade så småningom att vi skulle städa hela lägenheten och sedan titta på film, men det blev lite halvhjärtat. Jag tänkte iaf gå på macken och köpa en redbull så jag kunde flyga och städa sammtidigt, men på vägen ner såg jag att grannarnas dörr stod öppen så jag SÖGS in som om det vore magi typ, och där inne bjöds det på lite rester och rödvin så vi blev där hela kvällen faktiskt. Det är en gemytlig familj det där. 


Kommentarer
Postat av: Erika

För min skull med, ffs!

Postat av: Mor

Å min=)

2012-06-07 @ 17:13:28
Postat av: Ida

Och min!

2012-06-09 @ 21:31:51
URL: http://idaochlivet.blogg.se/
Postat av: Linga

mest min! :)

2012-06-10 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback