Just ja, äntligen!

Allt har löst sig (för mig iaf)! Tjejen som varit här och kollat på min lägenhet ville ha den, och har nu också blivit godkänd av hyresvärden! Så från och med den 1a februari är jag kvitt den här lägenheten och bor i en stor fin vindsvåning tillsammans med världens finaste och bästa kille.. :) Hans lägenhet har ännu inte blivit såld, men det är visning imorgon så förhoppningsvis går det snabbt också.. :) Det är ju trots allt min lägenhet som är dyr att stå och betala på så det viktigaste är att det problemet är löst. Sen klarar vi oss alltid.! Jag har levt på absolut ingenting förut så har vi bara några kronor så kan jag åstadkomma mirakel med dom :P Hade tänkt skriva nånting om hur jag mår, min svacka och allt sånt, men jag sket i det. Nu ska jag äta nudlar och hoppas att eve sover en stund till så jag hinner skölja ur allt var som kommer ur min hårbotten. UÄK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback