Jag har funderat

Inte så länge visserligen, men dock. Det är runt 50 personer som läser min blogg varje dag. Antingen betyder det att det är ungefär så många som tycker det är någorlunda intressant om läsa om min vardag med allt vad den kan innehålla, eller så är det hel enkelt bara folk som inte har så mycket bättre saker för sig som sitter och slentrianläser sådär på kvällskvisten. I vilket fall så vet jag inte om någon skulle bli så ledsen om jag slutade skriva. (Förutom syrran kanske som är lite bloggbesatt.) Jag kanske skriver lite väl detaljerat.. Hur som helst, hädanefter ska jag skriva lite mindre av allt. Eller kanske hitta på nåt tema, typ musik. Vilken låt jag lyssnar på just nu och sen recensera eller nåt. Fast det känns trist. Kanske jag lägger upp en bild per dag istället? Så ska jag nog göra. Fortfarande personligt, men inte för personligt. inte speciellt detaljerat heller, även fast en bild kan säga mer än tusen ord. Ni vet var ni hittar mig annars.

Byebye


Kommentarer
Postat av: linga

jag och mamma läser din blogg...och tycker du skriver roligt så fortsätt med det:p

2012-01-08 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback