Turn the page

Konstaterade precis för Johannes att jag älskar mitt nya liv. Evelin ligger i sitt rum och sover, j sitter i myshörnan i vårt vardagsrum och kollar på topgear på datorn och jag ligger på divanen i soffan under en filt och kollar på scrubs och skriver på samma gång :) det börjar likna nåt i lägenheten nu också! Vi har legat i som fasen dom här dagarna så i princip allt är uppackat, det är bara lite rörigt med alla tomma kartonger och ikeakassar som ligger runt. En diskmaskin måste vi skaffa för jag hatar disk. Jag hatar att diska den för jag har ju fobi för att få vatten på händerna, men mest av allt hatar jag att se disken. HATA!!

Imorn ska jag till farbror doktorn för att försöka få hjälp med magen.. Den är katastrof.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback