Mys

Det har varit en angenäm dag. Daniel och jeremy kom hit vid lunch ungefär, och stannade kvar tills på eftermiddagen. Mamma och Leif kom också, och jag hängde med dom till birsta en sväng medan Johannes vaktade de andra tre :P jag köpte lite barnsäkerhet på Ikea, typ kantskydd och eluttagsproppar och sånt eftersom Evelin börjat röra sig mer än en flipperkula typ, sen for vi hem igen. Dom skulle dit för att köpa en wisky på systemet men dom hade hunnit stänga så dom fick ta med Johannes wiskyflaska :) han är inte snål han ;)
Nu på kvällen kollade jag på mellis. Jag är helnöjd med dom bidragen som gick vidare, och i övrigt säger jag bara: men härregud torsten, gå hem!!
Johannes är och jobbar, och jag har krupit ner under täcket till Up, som faktiskt var vår "första dejten" film. :) tippar på att jag somnar och inte hinner se slutet, men det gör inget.

För övrigt vet jag inte varför det inte går att kommentera mina inlägg längre.. Det är sjukt irriterande. Funderar på att följa syrrans exempel och börja med wordpress istället. Vi får se.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback