Jag gillar helg

Det kan jag säga, även fast man kan tycka att den ena dan borde va den andra lik när man är mammaledig. Det är ändå trevligt med helg. Den här helgen har hittills varit kanon. Jag åkte hit till Johannes i fredags typ vid 14. Han kom hem från jobbet strax efter, och så tog vi det lugnt ett tag, jag fick mat, j laddade ner det senaste greys åt mig och så småningom gick vi till Linga o Linus och tittade på idol. Eller som vanligt umgås man ju mer än man tittar men ja, trevligt var det! Det dök upp diverse annat folk också helt sonika men det gjorde ju inget. Innan vi gick hem tog vi en kort sväng förbi Js kompis Erik. Sa tjena ungefär och gick sen.
Igår vaknade jag före evelin, vilket är så ovanligt att jag kan säga att det aldrig hänt faktiskt, så jag passade på att kissa och sånt, som jag alltid brukar få vänta med tills kl 10-11 när jag är här eftersom jag inte har nånstans att sätta evelin. Inge gnäll alltså, det går så bra så, men det var även trevligt att ha en stund för sig själv på morgonkvisten. Johannes flög upp vid halv nio för då stod hans mamma utanför med hans hund Ammis som han skulle ha i helgen då. Vi åt lunch här med Js kompis Staffan iaf. Han blev dö förälskad i evelin och när dom ändå var i birsta så köpte han en princess-boll och ett par fotbollsstrumpor åt henne. Jag tror dom hoppas att hon ska bli fotbollsproffs eller nåt :P Johannes köpte två leksakspistoler till sig själv... Se filmklipp på fb.. sen på kvällen gick jag till Ronja där hon jag o anna hade lite tjejmys med kex o ost. Jag gick tillbaka hem till Johannes vid nio för eve ville sova. Då hade Johannes råkat ha sönder eves boll så det blir nog ingen fotbollskarriär för henne ändå.. Idag ska vi ut till stöde till Js mami och typ äta mat tror jag. Det blir spännande, jag kanske är lite nervös också, men det skulle va lite då! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback