mmmmmmmassage

Idag har jag varit och fått massage av min kära systers vän.. vi kan kalla honom "S" :P Det var faktiskt sjukt nice! Det gick tydligen att känna att jag gått och burit på ett barn i tre månader.. eller tre förresten.. 12 blir det ju fakitskt! Vi har bestämt att det får bli ett återbesök snart också så att man håller efter lite. 
Efter massagen for vi och åt på donken. Det var som vanligt gott. Dock fick jag en milkshake som hade samma konsistens som mjölk och var ljummen. Syrran påpekade att det satt en skylt där framme där det stod typ "vi serverar ingen glass idag pga trasig maskin".. kan man ju tycka att hon som gjorde milkshaken borde ha tänkt på? 

Nåja. Nu på eftermiddagen ska vi i alla fall åka och grilla. Niklas skulle följa med och dessutom få umgås med sitt barn, men när det var för många timmar kvar innan vi skulle åka så ville han inte längre. Så viktigt var det. Men vi åker i alla fall. Vi får se om det blir hemma hos Linda o Linus eller hos Stefan och Emma. Det har varit lite olika bud där :) 

Nu ska jag kramas lite med vackra Evelin igen. Hon sitter i babysittern och tittar på barnprogram :) 

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Eva Sahlin

Framöver kan jag STARKT rekommendera Pingu, han är kung! :) Sen finns det hemska program (för vuxna) och underbara program (för barn) som typ Bananer i pyjamas och Teletubbies... rys.. :)

2011-07-22 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback