Inspirerad?

Nej jag är inte så inspirerad till att skriva egentligen.. men med tanke på mitt tidigare DEPP-inlägg så kanske jag ska göra en uppdatering där det står nåt vettigt, typ vad jag gjort på senaste tiden.
Niklas har uppehållit sig hos Lövet den senaste veckan så slipper folk fråga varför jag bara nämner "mig och evelin hela tiden".
Utan kronologisk ordning så har vi till exempel varit och grattat min kusin Joel när han fyllde år. Vi fick toblerone-tårta och kakor och kaffe (det behövde jag). Tittade på ongarna när dom snurrade på en repstege och hoppade studsmatta. Kusinerna fick prov-hålla Evelin, men hon var lite arg och trött så det blev inga längre stunder.. :) Samma dag åkte vi med mamma och Leif och hälsade på Leifs dotter Maria och hennes MAN Stefan (dom har nyss gift sig). Där fick vi grillat och somliga åt glass och jordgubbar, men inte jag. Jag törs inte äta jordgubbar på fall att Evelin skulle bli sådär prickig på hela kroppen. Hur som helst så var det trevligt.
Jag har även tagit promenader med Danne. Jag har ingen aning hur det kommer sig att vi lärt känna varann. Han var med en gång när niklas och grabbarna åkte cross för länge sen, vi surrade lite och sådär, och rätt vad det var (typ ett år senare) så var vi ute på promenad med våra barnvagnar. Sjukt härligt i alla fall att kunna vara ute i solen utan att omedelbart bli uttråkad. Svårt att promenera själv när man inte är på väg nånstans och inte har nån att prata med. Men vi har gjort det till en tradition. Klockan nio på morgonen går vi, för då är det inte för varmt än :) Sist blev det till och med att vi (efter att redan ha traskat i typ en timma) gick ända till sidsjön och mötte upp niklas och lövet efter vägen. Den dagen kan jag säga att jag brände mig rejält! Lyckades även tappa bort mobilen, men den återficks av en snäll tjej vid namn Alina som hade hittat den. Den dagen fortsatte vi med en middag hemma hos Stefan och Emma och kusin Charlie. Det var både gott och trevligt. 
Jag har hängt mycket med stefan och emma. Vi åkte dit en kväll för att dom köpt en sån där pytteliten babypool och det var sådär vansinnigt varmt ute. När vi väl var där och hade fyllt poolen så hade evelin somnat till maten och det var för kallt för henna att bada ändå så vi gick på affärn och inhandlade änniu en middag istället. 
Igår kom dom hit istället. Dom hade köpt en sjukt STOR pool nu men det regnade så vi planerade dop istället. Evelin och Charlie ska ha ett dubbeldop. Så nu har vi bokat kyrka och så. Det blir i Sköns kyrka, den 20e augusti klockan 12.00. Den som är bjuden kommer att få ett inbjudningskort, och bli inte ledsen om du inte får komma för det blir på tok för mycket folk om man bjuder fler än dom allra närmaste. och dyrt! 

Jaja, det var det. Jag försöker få ihop sidan på spjälsängen men det har uppstått problem för jag har gjort fel... SJUKT arg är jag. VAR SKA EVELIN SOVA INATT NU DÅ!??! När botten på sängen hänger ner!?!?

Hejdå



Kusin Charlie vid poolen. Han ser ju inte allt för nöjd ut :P Men det var kul att bada!


Handen är god :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback