Finfrämmande

Både igår och idag har jag haft finfrämmande! Igår var Emma Lustig här, som jag jobbade med på comhem. Hon flyttade sedan till Linköping för att plugga och vi kom fram till att det var ungefär ett år sedan vi träffades senast. Hon hade med sig Anna Al-Saleh som var i samma team som oss till en början. Hon flyttade till Libanon och henne har jag inte träffat på säkert mer än ett år! Det var sjukt trevligt. Vi pratade skit och gick sedan till Max och åt och pratade mer skit. :) 
Idag har Michaela varit här! Vi gick i samma klass ända från lågstadiet. Hon typ gifte sig och flyttade till USA och norge och vi kom fram till att vi har nog kanske inte träffats på typ tre år! Ändå känns det som att det var igår, och man pratar på som om det hade gått en vecka eller nåt sedan man umgicks.. 

Anna taget med Emmas mobil

Emma

Michaela o Evelin :) 

Michaela har en pojk i magen som hon hoppas kommer runt den 20e augusti :) 

Just nu väntar jag på att Tessan ska dyka upp. Vi ska baka paj och ja - prata skit säkert :) Imorn kommer Kristina hit efter jobbet och vi ska väl typ också prata skit. På torsdag är det träff med mammagruppen, då är det massor av mammor som bara pratar skit, och då bokstavligt talat.. typ färg, konsistens, hur ofta, lukt... ja ni vet :P På eftermiddagen på torsdag ska jag sedan träffa Malin H och hennes kotte Lovisa. Vi lär nog också prata skit. Prata skit säger jag mest för att jag inte planerar några särskillda aktiviteter med dom här pärlorna utan det blir mest att man surrar om allt mellan himmel och jord. 

Igår var en kväll från helvetet kändes det som. Evelin skrek och grinade från att vi gick hemöver från max vid åtta till frammåt tolv på natten. Jag misstänker starkt att det beror på den stora milkshaken jag förtärde. Antingen det eller chokladen jag åt tidigare på dagen. Annars brukar hon ju lugna sig när man är uppe och går med henne men inte igår inte. Nu vaknar hon efter sin lur så nu är det färdigbloggat!




Kommentarer
Postat av: linga

har hon också mjölk mage? det är lite laddat när man gillar mjölk :p

2011-07-26 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback