Ute som en lampa!

Evelin somnade lila snabbt idag som igår! Kan det vara så att hon har en bra period rent utav? Jag hoppas i alla fall att det isf inte blir förstört av att vi sover borta imorgon. Det var iaf väldigt roligt att få jämföra med lovas vanor :)

Även så vet jag inte om jag skrivit det än men jag har fått börja med pencillin nu mot mina diverse krämpor, dvs ögon och eksem och ögonexem och så. Jag vet inte om jag märkt så mycket skillnad än, mer än att jag blir sjukt tärd i magen av dom. Annars har jag fått en salva till ögonen också som egentligen ska va i ögonen men jag ska ha den utanpå. Men doktorn sa att det inte gjorde nåt om det kom in i ögonen heller så det slinker in en klutt nån gång också. Fast det är inte så mycket med flit, men eftersom det behövs i typ tårkanalerna så blir det ju så. Sen har jag fått lösning att he på eksemen i håret också. Det svider och bränner som satan, men det är ändå bra tycker jag, för då behöver jag inte klia.

Idag har vi varit i birsta med pappan Niklas. han betalade ett presentkort så vi kan köpa en ny bilbarnstol i mellandagarna då dom har extrapris på en som vi vill ha. Det var ju schysta bönor.

Nu väntar jag på Johannes som sitter på bussen på väg hit. Jag har inte träffat honom på hela veckan så det blir underbart att få se'n!

Imorn firar vi jul tillsammans. Mys! Puss o gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback