Bad

Idag har vi haft badhuspremiär! Vi var med Linda och Leon till alnöbadet för att möta upp emma Stefan och Charlie. Evelin ville inte bada så hon höll upp benen ur vattnet, och det var faktiskt skitkallt så inte ens jag ville bada. Eller inte ens förresten.. Jag hatar att bada så det är inget mått att gå efter. Vi badade iaf i ett par minuter innan vi klev upp :P
Leon däremot var rutinerad badare så dom badade längre. För att inte tala om Charlie!

När jag kom hem hade eve somnat i bilen så hon fick sitta kvar i stolen. Hon sov i typ två timmar så jag hann städa större delen av lägenheten och avverka en hel del telefonminutrar också. Sen kom mamma hit och vi kollade närmre på bilbarnstolen. Känns som att det inte ska vara ett alltför stort projekt att montera den iaf.

Jag fick det jag allra mest önskade mig i julklapp iaf, friska(re) ögon! :D tack tomten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback