Just like a tattoo

Igår var vi hos  Peter och Jeanette i granloholm och blev tatuerade av Tommy. Det var INGENTING jämfört med hur jag hade föreställt mig.. =) Jag hade trott att jag skulle ge honom en käftsmäll när han satte nålen i mig men jag kunde sitta alldeles still... Undrar om jag är grymt härdad eller.... ;) Niklas fyllde i sin ofärdiga tatuering och det gjorde Peter också. Jag tror även att både jeanette och stefan fyllde i sina.. Och lilla pontus på 10 år fick prova tatuera på Catrin (Tommys fru)! Han är ju duktig på att rita och sånt så hon tyckte att det var dags att han gjorde sin första tatuering. :P Cat Van DiCamp gjorde ju sin första tatuering när hon var tolv, så nu har han försprång.



 
Vi höll till i Isagells rum.. grym tatueringsmiljö! :D


 Sedan tog batteriet slut i min telefon så det blev inga mer bilder förän vi kom hem.

 Niklas FÖRE

 Niklas EFTER


Emma efter..... :)




Idag firar Daniel sex år som nykter! Jag och niklas ska nog dra ner när nicke har vaknat så vi kan börja härja där hemma. :) Hoppas Kristina har tänkt till lite mer nu då för jag har ingen fantasi... Men kalas ska det bli!

Kommentarer
Postat av: kristina

det vart ju skit snyggt på både dig och niklas :D

Postat av: R

Och nu känner du för att göra en till.. en ny!

Erkänn att du funderar på de!

De är en drog!

Jag har 6st och jag skulle kunna fylla exakt HELA kroppen om någon betalade!



Puss o rkam pårä

2009-05-04 @ 11:28:06
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback