Jobba?

Just nu sitter jag på jobbet (kyrkogatan.) Jag jobbade sista dagen på kvinnokliniken i förra fredan. Då fick jag paket och grejer :) Bilder på det kan jag lägga upp när jag kommer hem typ. Men idag jobbar jag fram till kl åtta ikväll.. började kvart i åtta imorse så det är ett sånt där berömt tolvtimmars.

Igår kom krisitna till oss vid tio för vi skulle följa med niklas när han och ploppen skulle åka och köpa en crosshjälm åt niklas, men just när jag skulle kliva i duschen så ringde ploppen oh sa att han typ var utanför snart, så då sket jag i att följa med. Jag och kristina satt hemma hos oss istället och försökte räkna ut hur många ben som finns i en buss när det är sju tjejer som vardera har sju ryggsäckar, och i varje ryggsäck var det sju stora katter, och på varje stor katt gick det sju små katter... Det var faktiskt krångligt men vi kom på det till slut :P Då hade niklas redan hunnit hem. Hjälm hade han fått och den kan jag också lägga upp bilder på sen.

Sedan åkte vi hem till daniel och kristina och åt POTATIS som jag var så sugen på, och fiskpinnar. Det var jävulskt gott och jag åt tills jag trodde att jag skulle explodera..! Sedan spelade jag och kristina guitar hero från kl två till typ ja... på kvällen.. och niklas spelade GTA tror jag det heter.. Dom har ju köpt ps3 nu så det var väldigt roligt :)
Sedan sov vi över där för det vart mycket lättare för mig att bara kila ner på jobbet imorse då. :)

Nu har faktiskt solen tittat fram lite! Jag längtar mer och mer efter våren och jag hoppas den tänker komma snart, det skulle göra mig mycket glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback