Yes

Nu är syster i stan. Hon har sovit hos mig och hållt mina katter sällskap i två (?) nätter nu!
Var en sväng till farmor i torsdags och handlade och åt lunch med henne och sådär. Det var trevligt! Igår var vi ut och åt med pappa på salt  & peppar. Det var ju trevligt det med. När vi hade ätit åkte vi ut till birsta där jag köpte en ny soffklädsel.!


Nu sitter jag på jobbet och ska hjälpa folk med luncherna.
Ikväll ska jag nog eventuellt om jag orkar åka hem till mamma och titta på melodifestivalen. Eeeeeeller så åker jag bara hem och sover. Det är en lång dag imorn med. 8-20. Yes.

Kommentarer
Postat av: Erika

Mamma och jag röstar för att du ska komma hit. Vi har ostkrokar och en annan liten sak for you!

2008-02-23 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback