Lista

Stulen av syrran som stal den av Emma!

Vilken svordom använder du mest?
Jävla faan!

Äger du en iPod?
Inte en enda! Inte ens en mp3 äger jag. stenålder.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.50 om jag börjar sju. Idag var den ställd på 14.00 =P


Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Neej bara om jag är utomlands. Eller varm sommar i sverige.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med på den! Kul när man blir äldre =)


Vilken var den senaste filmen du såg?
Sin City! Den var grym!  Väldigt speciell dock..


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En dubbelsäng! Och lite instrument!


Har någon någonsin kallat dig lat?
Jaa oftast är det jag själv som gnäller över vad lat jag är..


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej aldrig.


Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Jag har inte heller nån cd-spelare


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig! Hatar saker som smakar choklad men som inte ÄR choklad!


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Njaää i så fall har jag nog redan glömt den. Så det funkar bra att berätta hemlisar för mig! =)


När var senast någon stötte på dig?
Det var väl igår det. Nej i förrgår! Och så brukar André stöta på mig också :)


Vad åt du till middag?
Jag har inte ätit än. Ska laga korvstroganoff!


Använder du huvtröjor?
Jaaa nästan bara! Fast nu har jag tvingat mig själv att börja använda finare tröjor med.


Kan du vissla?
Självklart

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Gud jag är livrädd för karuseller! Dumbo kanske..


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det tror jag säkert! Men jag kan inte föreställa mig vad dom skulle säga faktiskt!


Vilket riktnummer befinner du dig i?
060


Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja huva!


Är du blyg inför det motsatta könet?
Verkligen inte! Jag gör ingen skillnad på killar och tjejer.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Kung Pow - Enter the Fist! Hitta Nemo är jag bra på också :P och så gamla disneyfilmer man såg när man var liten!


Äger du några bandT-shirts?
Nej det har jag inte en enda..


När flög du senast?
På väg hem från Tunisien.

Läser du för skojs skull?
Neej.. inte mycket!


Pratar du några andra språk?
Engelska.

Har du gråtit offentligt?
Jajjemen! Värst var när jag fick Chekirovtavlan faktiskt! Studenten.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har väl egentligen ingen dator alls.. Men André har en stationär.


Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer som jag aldrig planerar att genomföra :P

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Njaa.. inte alltid.


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jaa jag saknar tungpiercingen och så är jag sugen på en tatuering också.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jaa det tycker jag är ett bra tecken!

Kan du kasta macka?
Macka kan jag kasta!


Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej det kan jag inte påstå..


Vad har du med dig in på bion?
Festis och varma chips. Ibland även never-stop eller nåt.

Vem är din favoritlärare?
Anna Öhrström, högstadiet

Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Jaa jag dejtade ju robin när jag var liten :P


Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja det spelar väl ingen roll! Kan ju vara snyggt med tatueringar .


Gillar du att flyga flygplan?
Nej det gör jag inte! Har inga bra erfarenheter direkt.. Men det är häftigt när man mår bra!


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Man ska vara god och inte ond.


Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Det var väl en konstig fråga...


När sov du senast på golvet?
När vi var hos syrran i Jönköping. Pappa låg i soffan och snarkade och jag var katternas hopp-dyna på golvet!

Vilken är din favoritdrink?

Jag dricker aldrig drinkar!

Gillar du din boendesituation?
Jaa verkligen! Underbart!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7 minst! helst elva.


Äter du frukost dagligen?
Jaa om jag inte vaknar när det är dags för lunch


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Dom är nog det nu för tiden! Mycket jobb. :D


Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Ja framför allt i högstadiet! Ida och jag mest.

Vilken är din favoritfrukt?
jaaru.. apelsin kankse? Är Melon en frukt? Melon isf.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej jag fattar inte sånt.! står det på paketet eller?


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
mjaaa lagomt :)


Tror du på liv på andra planeter?
Nja, jag vet inte.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Det var wecalljävel! Fast det är ju inte en person... Då var det säkert andré .. :)


Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns det en gud så kan jag svära på att det inte är en människa ändå!


Vad var det sista du åt?
Två mackor till frukost imorse!


Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och tror jag.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja dom hade ju tänkt att jag skulle heta Stefan, men när det blev en tjej insåg dom att dom var tvungna att ändra sig.. :)


Gillar du senap?
Nej! Usch.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Om jag äter lite godis känns det nog bättre :P


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Neej jag är för harig..


Sover du på sida, mage eller rygg?
sidan och rygg


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Doris i Hitta nemo kanske =P


Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej


Tycker du om att krama folk?
Ja, jag är rätt kramig av mig!


Skulle du säga att du är trendig?
Jaa fläckvis


Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle väl bara säga nejtack, eller säga "ja vi får ta det nån gång framöver" och sedan skjuta på det tills han glömde bort att jag existerade =P


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kate Hudson tror jag hon heter... Dom säger att jag är lik henne




Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Vägra star wars


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Njaa.. beror på om jag sitter bänkad och väntar på samtalet eller om jag håller mig sysselsatt ändå.


Vilka böcker har fått dig att gråta?
Gud jag läser ju så sällan böcker.. Däremot brukar jag gråta åt Lena Furbergs serier i Min Häst!


Tycker du att du är attraktiv?
Man har ju sina stunder då man tycker det.!


Vad är du allergisk mot?
Paprika, kiwi och skitsnack


Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
Det är ju bra om det är det man är ute efter! fast jag tror inte att det funkar i längden.


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Neeej. Om man inte skulle äta det skulle det väl inte vara gjort av kött =P


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Steeefan


Kommentarer
Postat av: Hannah

Rolig lista!

Postat av: Erika

Haha men du är ju för sjuk du! Underbart detta:
"Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Om jag äter lite godis känns det nog bättre :P"

Jag skratta så jag skrämde katterna! Katterna som för övrigt gillade att ha dig som studsmatta ;-) Kom tillbaka snart så åker vi till Lager 157 och SHOPPAR!

2007-01-04 @ 22:01:23
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Emma

STEFAN! *s*

2007-01-04 @ 22:10:55
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Eva

Underbar lista! Och när ska jag ha tid att göra en sån då..? Jag märker att vardagen är åter, finns inte tid för nåt.. suck!! Men det är väl bara att gilla läget, och vara glad att man har en "vardag".. =o)

2007-01-08 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback