Kattägare! :D

Nu har jag och andré fått hem vår kattbäbis :)  Scala ska hon heta. Hon jamade skalor hela vägen hem! Stackarn. Hon var jättestressad. Men det gick bra. Nu ligger hon på vår soffa och latar sig :) Hon är så fantastiskt söt! Så idag har vi varit på Coop och handlat alla möjliga kattgrejer. Och så upptäckte jag en annan kul grej idag också! Min lön blev på fyra tusingar mer än vad jag trodde! Kung. :)
Scala

Jobba bör man annars dör man tillslut. Jag ska iallafall jobba torsdag fredag och söndag den här veckan. Imorn ska jag åka till stallet igen. Idag ville åsa rida själv så jag har bara varit hemma idag. Skönt som tusan!
Men igår däremot red jag hos Michaela. Skulle hjälpa till med en fyraåring. Men färden till ridhuset var en kamp kan jag säga! Men det har jag för mig att jag har skrivit om redan. Att han stegrade och grejer. Jaja hur som helst, ska nog dit imorn med om jag tar mig! Och om jag inte ska jobba . Men vet aldrig, dom kan ringa i sista sekunden ibland dom där på kyrkogatan :)

Nu är det Joey. Det ska jag titta på. Jag, André och så Scala. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw. så söt :) Kittens får man aldrig nog av :)

Postat av: Anna

Så söööt! :) Hm, tänkte bara fråga, kostar det nåt att ha en blogg? Läste nåt om nån användaravgift?

2006-09-27 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback