The worst night ever

Jobbade natt inatt. Det satt inte fint. I böjran gick det bra, men frammåt två började jag må riktigt dåligt. Nattade Greven, tänkte att jag skulle sova.. Men ni vet när det liksom rör sig i magen konstant, som att man har nån alien där inne eller nåt, och man är alldeles kallsvettig och bara ligger och skakar.. Det var min natt det. Och spring på toa. Helt värdelös natt! Och jag som hade tänkt promenera hem imorse.. Jag var ju helt svag alltså! Det var ett mirakel att jag tog mig till bussen kändes det som! (som jag förövrigt missade).  Men nu är det bättre. Åt en hårdmacka innan jag gick o lade mig imorse, sov till halv tre, klev upp och åt lite gröt, så nu ska det vara på bättringsvägen. om det inte är nåt värre.

Det blir nog övning med lasten idag.
Om jag pallar det! Jag tänker då iallafall försöka.

Orkar inte sitta här meeer.
Skulle kunna sova fyra timmar till känns det som.

Och Ellosgrejerna har kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback