Tvättstuga..

Det blev inget gå på stan och köpa julklappar idag. Och inget jobba heller. André for på stan och delade ut CVs så jag fastnade med tvättstugan. Men vi måste ju ha det gjort också :) Jag får gå på stan imorn efter att jag varit på arbetsförmedlingen istället..
 
Nu har jag iallafall fixat Pappas julklapp! (beställt) Den kommer väl om några dagar hoppas jag =) Ska köpa julpapper och ettiketter och sånt också.. annars blir det inte mycket julklappar av ändå! Har kommit på ännu en grej nu som andré skulle kunna få i julklapp. Kostar inte så mycket pengar heller tror jag! det ska kollas upp. Det kommer bli kung det är jag säker på!

Idag har jag börjat med teorin igen! Hittade Bonniers Trafikskola 3.0 i en låda här hemma =) Nu gäller det bara att jag börjar övningsköra på riktigt igen också!  SKA! Jag ska försöka tigga åt mig körkortet av ams också om det går.. har ju inte råd att ta körkortet om jag inte har nåt jobb och får ju knappt nåt jobb när jag inte har körkort heller.. men dom lär ju inte ge mig det ändå. äh.

Nu åkte André igen och lämnade mig kvar med katten och tvättstugan. Och jag har megaont i magen och är massa grinig. Men vissa dagar bara måste vara så faktiskt. Ni ligger katten på mig och kurrar. Hon är bra fin. Vi har köpt en vattenspruta nu som vi jagar henne med när hon gjort nåt dumt, tex krafsat ur all sand ur den fina installationen!  Då blir hon blöt. Men hon gillar ju egentligen vatten. Fast det funkar faktiskt ändå!

Scala vatten

Kommentarer
Postat av: emma

Jag testade att he vitpeppar i blomkrukorna förresten. Katterna verkar inte vilja vara där och tugga nåt mer nu... mahaha. Ett tips alltså ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback