Längesen

Jaa nu var det inte igår jag skrev! Jag sitter här hemma och är hungrig.. Jag tror faktiskt jag ska gå på affärn och handla.. Måste ju ha nån lunch. Och sen tänkte jag köpa nåt att laga till som middag också sen. Tror andré jobbar till fyra.

I tisdags jobbade jag på wecall. Jag sålde näst bäst av dom som var där! Men vad folk är elaka när man ringer till dom och låter trevlig.. fy. Jag ska då aldrig vara otrevlig mot nån telefonförsäljare. Det är ju synd om dom! Oss!! Vann iallafall en mössa, en pringlesburk, en dvdfilm och tre lotter. Kung det.!

Idag ska jag nog försöka ta mig till hästen.. Det är faktiskt så att det till och med tar emot nu. Det blev verkligen världens avtändning när vi fick "skäll" av hon som äger stallet. Helt värdelöst. Vi frågade faktiskt för att vi bryr oss om hästj*veln! Men nu är det ju bara så att det går inte att rida henne själv. Man måste ha ridsällskap och det är ju inte alltid det går att ordna bara sådär.. Jaja . ska väl pyssla och mocka idag iallafall. Har fortfarande ont i foten efter sparken jag fick av henne så det känns ju inte som att jag är skitpeppad att rida på henne just. Däremot vill jag till svarta hingsten och rida inridna hästar! Men på lördag (när jag eg ska rida där) ska jag jobba. Boendet alltså. 08-20! Ett ärkepass. kommer vara helt körd när jag kommer hem.. Men men.

Jag tror bestämt jag ska gå och handla. Får jag lite luft i mig idag också.! Hungrig som ett as. Men jag ska köpa nåt som är bra för magen. Har varit skitkass i magen i minst en vecka nu! Igen! Jäkla näsbergssyndrom... haha.



Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, det är ett näsbergssyndrom det där med magen! Hate it!

Postat av: isabelle

Fan vad duktig du är på wecall! Då rullar det ju in några tusenlappar i alla fall. hoppas det fortsätter att gå lika bra! pussi

2006-11-11 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback