ams.........

Föresten, om jag inte sagt det så fick jag blomstercheckar av "svärmor Anett" också :) Idag var vi och köpte nåt jättefint för dom!

fint
Å så vackert =)


Och Scala tycker det är jättekul........ tyvärr.

Imorn ska jag gå på stan och inhandla lite julklappar tror jag! Har köpt en till mamma o Leif redan men jag tänkte köpe nåt mer till mamma.  och så har jag ju tusen idéer på vad jag ska ordna åt André.. jag tror jag blir tvungen att köra på mitt första spår. Men då har jag ju kvar det andra till hans födelsedag =) Kanske har jag mer pengar då med. Pappa vet jag inte vad jag ska köpa åt.. härregud han är alltid svårast! Och även storasyster är skitsvår! Det är för att hon inte är så mycket för tjejgrejer. Det är ju mest sånt man är duktig på att köpa =P  Smink och smycken och grejer! Men jag har några idéer iallafall. Får se vad det blir. Och Robin. jaja det blir nog inte så jäkla mycket shoppat imorn iallafall. Jag brukar vilja skuta på det till sista dan ungefär. Kommer ju få min första wecall lön dagarna innan jul så det kanske blir nåt då också.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig som arbetslös. Det kändes rätt bra faktiskt, tills jag kom hem och började fylla i blanketterna.. eller FÖRSÖKTE fylla i blanketterna. Då ville jag storgrina för jag fattade ingenting och så kände jag problemen hopa sig.. men André klappade mig på huvet och så blev det lite bättre. Men jag är fortfarande inte övertygad om att det kommer bli bra det där.. Svårt.  Nu blir det TV.

Puss

Kommentarer
Postat av: "svärmor" Anett

Hej, det var en mkt fin uppsättning, såg att Scala oxå tycker det...*L*
Kul och titta på din sida, är mkt och läsa ser jag. Får börja göra ett besök här så jag får veta vad ni har för er du och André...*L*
Kram till dig och hälsa min son..

2006-11-29 @ 18:12:30
Postat av: Emma

Fasar för att skriva in mig på AMS. Man vet ju hur det är. De hjälper en knappt utan säger bara "sök 200 jobb till nästa vecka" :P

Postat av: ROOMSERVICE

Mina katter skulle dra ut varenda kvist låångsamt tills jag skrek :)
Fint arrangemang :)

2006-11-30 @ 07:51:46
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback