niiiice

Igår blev en trevlig dag! Träffade Ronja på dagen först. Vi fikade på hennes jobb och gjorde sedan sällskap mot hennes andra jobb, för jag skulle ändå åt samma håll. Stannade vid sporthallen och väntade in klockan och jag passade på att fånga skönheterna på bild :)



Därefter begav jag mig till Lövet där jag skulle få en taco-attack. Det blev alltså bara jag, Lövet och hans Emma. även det en mycket trevlig prick, och kom bra överrens med Evelin också :P (men vem gör inte det.!) Efter maten, som var god och mättande, slog vi på en film. Bridesmaids såg vi. Jag törs inte riktigt säga att den var sevärd, för dels så var den rätt dålig och dels så såg jag inte riktigt hela :P Blev distraherad flera gånger faktiskt, av olika saker :) Hur som helst, bajs och kräks-humor är inte riktigt min kopp te.



När jag sedan kom hem runt tio så hade man ju kunnat tro och önskat att Evelin skulle fortsätta att sova för natten eftersom jag inte ens behövde flytta henne från vagnen, så jag började på en äppelpaj. Men man ska ju inte ha flyt så hon vaknade efter typ 20 min och mitt pajbak fick pausas ända till kl tolv på natten. Även så skulle jag göra marzansås men insåg att jag inte hade nån mjölk. Då tog jag grädde istället. Jag tyckte först att det såg helt ok ut, bara lite extra tjock liksom, men efter en stund i kylen så var den som en kaka.. tjock som glass alltså! Och då snackar vi inte mjukglass heller... Så jag blandade ut med vatten..  det smakar inte så mycket nu, men äppelpajen blev iaf god!

Idag kommer fina malin hit. Det får bli en annan uppdatering till det faktiskt :) Hejdååååååååå

Kommentarer
Postat av: linga

då ska jag se brides maids, bajs och kräks humor är min grej :D

2011-08-10 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback