Halvtid

Då var halva dagen avklarad. Gick in till stan, träffade Niklas och happy day - även Emma F sammanstrålade med oss så vi tog en sallad vid ån. Blev attackerad av två jävulskt framfusiga getingar som aldrig ville ge upp, så vi var tvungna att stampa ihjäl dom. Jag är en getingmarodör så jag plågade ihjäl min geting. Den satt under salladslocket. I say no more.  Sen spatserade jag runt ett litet tag på stan, träffade faktiskt inte Angelica utan gick hem med en milkshake i näven när klockan var typ halv fyra. Nice. 
Nu inväntar jag Linda med typ hela familjen, samt pianopedal och så ska vi repa lite till Leons dop. Jag har inte tränat nåt så jag hoppas det kommer framflygandes som en gåva från gud när jag väl ska spela ;) Därefter ska jag som sagt bjuda mike på en kopp te. Nu måste jag nog plocka undan lite så det ser lite respektabelt ut här när det kommer folk. 
"Folk" Linda! ;)



Mys vid ån. Mamma o dotter mätta och glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback