Senaste tiden

ja det har väl varit lite fullt upp kan man väl kanske säga.. fast inte så hemskt ändå, men tiden går ju åt till Evelin när man inte gör andra saker också, så det känns som att man är upptagen jämt.
Jag har börjat jobba på riktigt nu. Det går ju bra och så, jag trivs skitbra med jobbet och schemat är ju också kanon egentligen, men jag har gått och varit väldigt arg över att jag var tvungen att börja jobba så pass tidigt. Evelin blir 11mån om typ en vecka, sedan fyller hon ju 1 år inom kort, men det känns ändå på tok för tidigt. JAG är inte alls redo egentligen.. Det är helt fantastiskt jobbigt faktiskt, men jag biter ändå ihop och lämnar ifrån mig henne 25h åt gången. 
Men som sagt, jobbet är kanon, jag är sjukt glad att jag fått det här jobbet och får jobba 7 dygn på fyra veckor istället för att pendla fram och tillbaks till härnösand varje dag, och får flera tusen mer i lön dessutom. ENBART fördelar.! Det tar mig högst 10min att gå till jobbet, och ännu bättre blir det till sommarn.! Igår var vi uppe länge och kollade på Incidious. Den var så brutalt obehaglig och äcklig den filmen så jag får rysningar när jag tänker på den! Skulle leta upp en bild att lägga upp här nu också och då var det ju ännu värre, när jag fick se allt äckligt igen.. och så är jag ensam hemma för johannes jobbar.. Ska kolla på krambjörnarna sen eller nåt så jag kan sova.. :P Imorgon jobbar jag mitt nästa pass och sedan är jag ledig ända till den 16e. Det är det som är så bra med mitt nya jobb :) 



Idag har vi haft besök av Lina och Lova, och även Henke kom förbi på slutet :) Dom är roliga Evelin och Lova, dom följs fortfarande åt i utvecklingen :) Dom har typ lika många tänder, tar sig fram typ lika bra, står lika bra och båda älskar att gå. Runt runt runt. Och så låter dom nästan likadant. Jag ska lägga upp en bild från mobilen sen. :)

Nu ska jag snart försöka avrunda kvällen så jag är piggare imorn än vad jag var igår.. Har sovit på dagen idag också, det behövs faktiskt efter ett 25timmarspass.. särskillt om man går och lägger sig typ kl 03 på natten. GÄSP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback