Mäh

Eftersom Linga tycker att vi aktiverat ignoringmode så måste jag ju göra en kort uppdatering här också. :P Eve är fortfarande inte kry. Nu har hon slemhosta och har blivit bra snuvig också. Därför är det mest inside mode nu också. Trots det så var Ida o Erika här igår en liten sväng, och så dante såklart. :)
Jag har även jobbat massa dygn och därefter typ sovit eller varit walking dead emellanåt. Idag är jag ledig men imorn går jG på ett nytt dygnspass. Men jag trivs bra med det här schemat. Det passar mig o evelin bra iaf. Jag hoppas att j också ska få ha lite jobbflyt snart så man kan se hur det kommer se ut framöver me dagis och sånt..

Nu ska jag ta hostfia under armen och äta nåt. Se'n ska jag nog prova en sväng på stan eller så. Krupp blir bättre av friskluft iaf, så den här hostan kanske också blir bättre om vi går ut. Testning testning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback