Kort uppdatering i natten

Jag jobbar, det är missinassa, därav kort uppis. Jag har även bara 7% kvar på batteriet. Imorn ska eve till Stefan o Emma för att träffa N är det tänkt, om det blir av kan man inte veta än men det märks alltid. Jag ska ringa massa samtal har jag tänkt, och betala räkningar och sånt trist..
Förresten så tror jag att mina eksem som jag har i hårbotten har blivit infekterade för mina lymfknölar är jättestora och gör ont.. Bakom öronen och mitt på sidan på halsen. Sjukt otrevligt, jag måste måste måste till doktorn igen.. Men jag vill inte ha penicillin igen för jag blir så sjukt kass i magen av det! Men något måste göras..

Igår fyllde Johannes år. Vi hade familjerna på besök och åt tårta och sånt man gör. Även grannarna/hyresvärd/släkt till j kollade upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback