Och just ja

Katterna lever än! Tack vare min moster Lena mest! Sully ska få flytta till ett par i bredsand och Scala ska få bo hos Lena tills vidare. Så himla skönt att slippa göra den resan till veterinären..

Sen har jag ju även sagt upp mig från Comhem! Idag ska jag träffa chefen och skriva på nå papper, jag vet inte så noga men det blir nog bra det där. Jag har fått jobb som personlig assistent, heltid inom kommunen, så stabilare än så kan jag ju inte få det! Allt är så jävla klockrent hela tiden! Fan ta den som kommer och fuckar upp nåt för mig nu. Låt mig må for once in my life känns det som ungefär. Det har jag fan gjort mig förtjänt av :)

Och btw, mina ögon är fortfarande katastrof, och hårbotten likaså. Bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: linga

kanske att det är för astt du färgar håret?:o du är kaske allergisk mot det..du måste vara försiktig!

2011-12-16 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback