soool!

Idag när jag vaknade var det faktiskt sol ute. Alltså man blir ju verkligen glad av sol..! I like :)

Idag ska jag träffa Ronja för en liten fika. Jag ska moffa i mig en god bakelse har jag bestämt.. Nu är det väl återigen dags att lämna över datorn till Niklas eftersom han tydligen måste ha den för att kunna starta dagen på ett korrekt sätt. Jag ska ändå hoppa i duschen och duscha bort diverse torkad vätska. Mina boobs verkar ha fått för sig att det redan finns någon att mata. Men inte än minsann! Snaaart. Imorgon har jag gått 37 hela veckor och då räknas kotten som färdig. Fast för mig kan den få ligga kvar och tjockna ett litet tag till i alla fall :) 

Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det blir ju som enklare att klämma fram den när den mognat på sig lite extra... ;)

2011-04-04 @ 13:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback