Det sinar i kassan.!

Idag har vi storhandlat. Det gick loss på typ 600kr om jag inte minns fel.. jag är ganska dålig på att lyssna på vad kassörskan säger, jag hör summan av kardemumman och reflekterar bara snabbt över om pengarna räcker eller inte, och sedan släpper jag det.. :) Idag räckte pengarna i alla fall! När jag kom hem gjorde jag speghetti och köttfärssås som jag sedan åt och därefter sov middag på. :) Niklas däremot släppte vi av på lokalen så han får avnjuta den när han kommer hem ikväll :)
Vi köpte även päronsplit som jag har ätit två st av ikväll. Gottigott :)

Över till maghistorien. Jag har nu gått in i v 38! Idag är jag i v 37+1, så det är alltså bara tre veckor kvar innan beräknat datum.! Känns som att det kan vara dags vilken dag som helst dock.. fast jag har ändå någon inbillning om att magen ska vara mycket större när man åker in.. när jag ligger ner tycker jag fortfarande den är ganska liten. Fast nu längtar jag efter kotten där inne.. Jag har dock inte packat någon förlossningsväska än och spjälsängen står obäddad.. Jag har ingen byrå att stoppa bebiskläderna i och både barnvagnen och skötbordet befinner sig på andra adresser.. Det finns alltså en del som måste fixas innan lilleplutt får komma ut.. :) Här kommer veckobilder iaf! 

oj, v35+3.. den blev ju sne.. =(


Idag nudå! 37+1

37+1

Nej men nu ska jag se på tv! Vi får se om det kommer någon fler uppdatering snart.. :) HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback