Gårdagen som den var

Det blir en kort sammanfattning nu för evelin kryper runt bland sina leksaker och gnäller så jag börjar misstänka att det snart är dags att sova middag. Förmiddag rättare sagt. Hon klev upp vid sju imorse vilket är rätt lagom, även om jag mer än gärna skulle sova till typ 9 iaf.. Men det är ju en sån där orealistisk dröm :)


I alla fall då. Gårdagen. Jag slutade jobbet 10.30, så då gick jag och mitt skoskav först på hemköp och sedan hem. Tanken var att vi skulle på mamma-barnträff men evelin var dålig i magen och Johannes är ju uppenbarligen ganska bra på att överdriva ("hon har diarré! Det är bajs ÖVERALLT! Överallt...!!!") så jag valde att stanna hemma. På eftermiddagen, eller rättare sagt vid två så kom mina fina mostrar och min mamma och syster och kusinen Clara. Mostersidan hade ju inte grattat eve på födelsedagen så det var lite efterskottskalas kan man säga :) det var himla mysigt iaf. Johannes avvek till jobbet till slut och dom andra for hem. Mamma väntade kvar för tanken var att jag skulle ha lite orgelrep typ så hon skulle vakta eve, men på grund av brutal bakfylla ställde det in ;) jag fick iaf gå iväg på affärn medan mamma stannade kvar här med tröttkepsen, se'n åkte hon också hem.
Kom väl hem i hyfsad tid ändå, fast jag tänker ändå gå och lägga mig när eve sover middag.!

Bye now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback