Alltså härregud vad uttjatat

Jag sitter och ser på slutklämmen på Betnér direkt.. Guuud vad sjukt trökigt det känns att han sitter och halvskriker och ordbajsar och låtsas vara jättebitter.. Jag hade en period när jag tyckte han var super, men nu känner jag bara "menåååååååååååååhh".. 

Jaja, jag hade faktiskt inte ett ord mer att säga om den saken. Däremot har jag ett och annat att säga om en hel del andra saker. Till exempel så har jag fortfarande fantomsparkar in magen. Och nu menar jag inte att Fantomen sparkar mig i magen, utan jag menar såklart att det känns som att evelin fortfarande ligger kvar därinne och sparkar liksom. Det kan till och med kännas på utsidan. Är inte det fruktansvärt obehagligt!? Och tänk inte ens tanken, det ligger ingen bäbis därinne. noooooononononono! I så fall har den hållt samma storlek i lite äver ett år då. Nej, men vad beror det här på egentligen!? Sjukt konstigt tycker jag.

Sen så kan jag väl informera att den här helgen har jag avverkat 50h på jobbet. Detta innebar då också att jag missade vårt rep i söndags. Vi (alltså Shady Town) har spikat söndagar som repdag. åhärreguuuuuuuud vad roligt det är att spela..! Och vilket grymt härligt gäng! Det är helt fantastiskt.. Nu har jag även fått hem mitt piano som jag hade hos Robin i indal, så nu kommer jag väl kunna spela med lite roligare ljud och sådär för det är midi på det så jag kan köra genom en ipad. Och det här har inte jag ett dugg koll på egentligen utan nu härmar jag bara ungefär det robban sagt. :P 



Imorgon är jag i alla fall ledig, men sen är det åter igen tillbaka till arbetet. Det ska bli APT också, tydligen hemma hos han jag jobbar med vilket jag kan tycka är väldigt konstigt för det ska väl egentligen vara nån sorts personalmöte liksom.. Jag är i alla fall brutalt trött, kom hem från jobbet vid 11 imorse efter att ha jobbat 25h, och inte har jag sovit. Däremot har jag dammsugit och grejat, fått besök av Ida, Johan, Dante och Erika, bakat och bjudit på blåbärspaj och kaffe, lagat två tacopajer vilket tog sin lilla tid och dessutom varit och handlat. Då kan jag känna mig halvbitchig när J sover typ hela dagen. Fast han kan väl inte hjälpa att han är trött. Men jag kan inte hjälpa att jag är en bitch heller. Samma lika :P

Äh, jag går väl och lägger mig jämte honom och hoppas slippa kliva upp inatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback