Nuff said.

Jag har inte så värst mycket att säga just nu. Det har liksom blivit så bara. Det är mycket som är ovisst. Nånting som inte är ovisst längre är iaf om vi ska spela på drakfestivalen, för det ska vi göra! Den 11e augusti typ 22.15 (?) entrar vi scenen. Shady Town alltså. Det ska bli så gryyymt kul! Det är en fantastiskt gäng jag hamnat i må jag säga.! Både musikaliskt och mänskligt om man så säger. :) 


Happyhappy! 

För övrigt så är Evelin sjuk igen. Det är ju helt otroligt att hon inte ska kunna få va frisk.. Nu blev hon hostig och snorig och sådär igen, vilket inte är så ovantligt och inte heller så jobbigt för mig just, men nu kräks hon också. Och inte bara sådär, utan bara när hon ätit nåt, eller druckit välling eller så.. DET är jättejobbigt. På fler än ett sätt. Främst för att hon ju gått ner i vikt tre kontroller i rad (bara några gram men ändå) men också för att jag inte är världens största fan av spya som sådan.. Tur att det vänder fort i magen så det inte hinner börja lukta spya direkt, för det är ju ännu äckligare. Sen är det såklart jättesynd om henne.. fast hon är helt opåverkad. Hon är hur pigg som helst och tycker inte alls synd om sig själv. Eller liiiite kanske. Men bara lite. Tur i alla fall att jag är ledig över helgen nu så att hon förhoppningsvis hinner bli frisk innan jag ska jobba på måndag. Tanken fanns att hon skulle vara hos pappa och Kerstin från lördag till söndag men jag tror att det kanske inte blir så då, om hon är dålig menar jag.  Sen har hon ju inte varit där så mycket så vi måsta hinna dit och vara där några timmar nån dag innan också så hon känner igen sig. Och det hinner vi ju inte heller ifall hon ska vara dålig. 

Probleeem. 

Jag vill även uppmana alla som tycker om musik och bra texter att lyssna på Lana Del Rey. För hon är så äckligt jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback