Glad dag!

Jag ville som bara göra vad alla andra gör just nu och önska alla en glad midsommar! Jag vill minnas att mina förra midsommar var rentav fruktansvärd och jag hade inga förväntningar på den här heller för några dagar se'n, men jag känner nu att det är bra ändå. Dock ville inte sambo följa med på vårt traditionsenliga firande på norraberget för han ska jobba inatt och behövde sova, och eftersom han jobbar inatt så firar vi alltså inte tillsammans öht, vilket i min värld suger, men jag tänker åka till min mamma i alla fall och kanske att jag sover över där då. Syrran åker nog också dit. Nu är jag hungrig faktiskt, jag har ju nästan bara ätit kakor och bullar idag. Och en gorbys till frukost.


Kommentarer
Postat av: Tess

Ojoj vad hon är lik dig! Glad midsommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback