Som sagt, den här dagen...

Den här dagen har bestått i korta drag av följande;

Fick tag i hyresvärden och fick reda på att jag inte hyr av sundsvallsbostäder som jag hela tiden trott. Min uppsägning har med andra ord kommit till fel hyresvärd, på hänvisning av den felande hyresvärden alltså, som även är kallad fastighetsskötare åt min egentliga hyresvärd (dom har alltså nåt sammarbete dom två).. Det strular till det betydligt i min stackars överhettade hjärna.. och ekonomin. Och allt annat.

Fick tag i helpdesk och fick "hjälp" att logga in på sundsvall.se.. Det kändes mer som att det var jag som skulle hjälpa honom typ, för han var sjukt förvirrad, och kanske turk/norsk. Eller bara turk. Inte för att det spelar nån betydelse, men man låter ju inte direkt smartare varesig om man är norsk eller turk eller turknorsk. Just sayin'.

Hade ett gräl med Eves far som i min värld pågick från kl 10 på morgonen till typ kl 22 ikväll. Sjukt påfrestande att man inte ska kunna bara komma överrens!

Har idag haft besök av först Emma och Lövet, mycket trevligt! Vi åt kinamat och spelade "det borde man ju kunna" som jag fick av syrran i julklapp :) Sen avlöstes dom av Malin och Erika. Vi drack kaffe och åt kexchoklad och pratade om ROLIGA saker. Flickorna kan :) Happyhappy.

Min hälsa är fucked up. Jag har ätit klart pencillinet nu iaf, och ögonen är i princip botade. Dock är hårbottnen så sjukt sargad så det är otäckt.. Sen dök det ju upp en och annan biverkning på pc.et också, men jag börjar få bukt med det.. Däremot har det dykt upp mystiska knölar på mig.. två st bakom örat (känns ungefär som broskknölar) och en på halsen på andra sidan.. och nej, det är inga finnar, det är jag hundra på för jag har haft min beskärda del av finnar på halsen sen jag blev gravid typ. Men jag lär väl få gå till VC igen och kolla dom där knölarna så jag inte har fått nån äcklig cancersort..Eller nåt annat lika läskigt..

Korta drag var det ja.. sorry.



Cool bild :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Är inte knölarna "bara" svullna körtlar då? Jag hade en knöl bakom ena örat i flera månader strax innan jag fick körtelfeber. Men det kan ju vara så enkelt som att de är svullna för att du är på väg att bli förkyld. Typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback