Dagen som den.

Idag har varit en hyfsat lugn dag. Eve väckte mig kl 6 ungefär så vi klev upp och myste på som vanligt. Mamma ringde och informerade om att Leif skulle bort några timmar och att hon kunde komma och hjälpa mig lite mer förrådet, och tacka för det! Det börjar ju närma sig flytt så det behövs verkligen.! Vi hann inte gå igenom speciellt mycket egentligen, men det är ju mer än inget.! Tack snälla mamma för hjälpeN! :) Hann dock inte komma till Ns grejor som jag ju måste bli av med.. Ska försöka göra hela förrådet kanske på söndag så att jag kan slänga allt som ska slängas när tillfälle ges. Johannes (som för övrigt låg i sängen bredvid mig imorse fast han sagt att han inte skulle komma) klev upp vid 16-tiden. Vi gjorde mat och käkade, sedan ringde Michaela och undrade om hon kunde kika förbi med Dean (hennes 4mån gamla son) innan dom skulle åka hem och sova. Det var jättekul att se dom, som annars bor i Norge ju, och Dean är lika stor som Evelin fast hon är dubbelt så gammal! :) Slänger upp en bild från mobilen sen. Imorn ska Johannes åka till sin farmor och farfar tror jag det var, och jag ska få besök av Malin en sväng. Eventuellt kommer Niklas och är med Evelin lite också, men det återstår att se förstås.Kanske att det kommer en tjej och kollar på lägenheten också, men hon var sjuk så det återstår också att se.! På söndag ska jag och Johannes eventuellt på en första dejt.! Tänk, vi har varit tillsammans i snart 6mån och aldrig varit på en dejt.. :P Nejdå men ingen big deal så att säga, vi kanske ska på bio bara. J har en biocheck som räcker till den 19e så vi passar väl på. Jag säger eventuellt och kanske och väl för jag vet inte om han egentligen är lika sugen på en biokväll som jag :P Mamma ska isf vara barnvakt iaf. Evelin känner sig trygg med henne och kommer säkert somna ungefär lika snällt som hon gör med mig. På måndag ska jag förhoppningsvis hämta en sängstomme jag ska köpa av Petra och Johan. :) Blir mycket trevligt att ha en säng som håller ihop så man inte ramlar ner i mitten om man ligger typ låt säga två pers där. :) Nu tänkte jag äta upp Johannes chips och sen sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback