BVC

Idag gick vi till BVC för att väga och mäta, och efter det var det tänkt att vi skulle promenera med ett par andra mammor också. Therese och Sigge blev dock hemma för han var inte riktigt kry, men lina och lova var där! Det är så himla kul att se just lova för hon och evelin har typ utvecklats likadant hela tiden! Dom ligger närmast varandra i ålder också. Men det är roligt, dom har till och med liknande läten. Största skillnaden nu är vä att evelin har snäppet mer hår på huvet :P vi vägde och mätte iaf, och äntligen har eve gått upp lite, hon som både gått ner i vikt och stått still ett tag. Och på två veckor hade hon växt en halv cm :) men det hjälps ju inte, man är ju så sjukt nojjig som mamma och det går fasen inte att komma ifrån! Jag blev kvar och pratade med min BVC-sköterska så länge att lina fick sticka in huvet och tala om att hon var tvungen att sticka iväg för att träffa sin svärmor på stan. Men det gjorde inget, jag fik bort till receptionen och hejade på Jeanette när jag var klar på BVC och det var jättekul eftersom vi typ aldrig träffas. Men jag ska åka och hälsa på dom inom en snar framtid så eve får träffa sina kusiner också :) dom flyttar ju till ett hus i njurunda i mars så innan det ska vi väl passa på för sen kanske det blir lite mer omständigt.. Nu blir det sova iaf, har packat och promenerat så både kropp och hjärna värker idg. Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback