Sälen

Vi är i Sälen och har det gött. Det är jag, evelin, Johannes, Johannes mamma Katarina och hennes sambo Stefan, Johannes bror Rikard, systern Sara och hennes sambo Peter. Och så kan man ju även räkna in Linnea fast hon bor ju här.. :) ikväll ska vi på lindwallens värdshus och titta på linneas showgrupp, ska bli så sjukt roligt! Jag hade hoppats kunna ta några glas vin också men min kära man vill själv dricka alcohol så då låter jag bli. Nån måste ju ha helkoll.

Just nu är allihopa på sounaworld, men eftersom varken jag eller eve är några storbastare så stannade vi hemma. Vi har varit på en promenad runt en liten pöl jag hittade en bit bort. Mys!

Evelin sover som en Gud här! Är det fjälluften?! Hon sover hela natten och vaknar inte ens för att äta.! Skönt. Ändå har jag fått välbehövliga tuppluren både igår och idag då eve fått gå på promenad på förmiddagen med Katarina o Stefan. :)
Imorn åker vi hem.

Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback