Fail!!

Ringde om dagiset idag, eftersom det gått så pass lång tid sedan jag fick in allt som skulle in med ansökan och jag har inte hört nåt.. Hon jag pratade med tog fram papprena och sa typ att jag ju själv skulle höra av mig eftersom jag inte hade nåt jobb då.. Men det hade jag ju såg hon när hon tittade efter, det var ju pappan som inte hade det men han är ju ändå inte med i den beräkningen.. Så hon skulle ringa förskolan och höra när dom kunde ta emot oss. Sen ringde hon tillbaka nu för att förskolechefen hade kollat på våra scheman nu och kommit fram till att vi har för litet behov och inte är berättigade en plats alls.. Vi jobbar alltså för få pass.
Nu vet jag inte alls hur jag ska lösa det hela.. Att jag ska säga upp mig är ju inte ens ett alternativ! Jag har ju inget annat jobb! Ååååå jag blir så trött...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men även om du inte kvalificerar till 100% dagis så har du ju krav på iaf 15t/vecka!

http://www.babyhjalp.se/dagis ...



Så några timmar dagis ska du ha i veckan!

2012-04-17 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback