Det blev ju inte som jag tänkt

För det första vill jag säga att jag har en jättekonstig dag idag.. Konstig på ett positivt sätt.! Jag skrattar åt allt som är roligt! "jaha, och?" tänker ni nu, men för det första så är jag en rätt bitter människa, och för det andra så skrattar man faktiskt ganska sällan åt saker som är roliga.! I alla fall jag. Om jag läser nåt kul så tänker jag bara "hehe.. kul" eller så säger jag typ "hehehe det där var kul" :P Idag har jag skrattat "Hahahahahahahahaha.!" åt roliga saker.! tex Backmans blogginlägg som jag länkade till på fb. Nyss skrattade jag åt mig själv när jag skrev "nyfiken i en strut tittar ut" bara för att man så sällan säger det där sista, tittar ut, och då var det ju lite skoj. Även så hade min plastbror Jonas skrivit på sin fb: "dör snordöden!" och då höll jag också på att dö :) Och det är sjukt härligt att skratta. Man mår så bra av det. Man borde skratta mer. 

Men till rubriken nudå. Jag hade ju tänkt göra nåt av den här dagen faktiskt, men när jag kollade ut imorse så såg jag att det kom blött ovanifrån så jag tappade inspirationen direkt. Vredesmodet hade lagt sig nånstans mitt i natten så jag hade väl sovit kanske tre timmar innan Evelin vaknade och sa i babyvakten att hon ville kliva upp. Jag körde samma gamla ritual, mao se på tv hela morgonen, sov middag sammtidigt som Evelin och sen gjorde jag lite mer nytta. Lagade lunch, vek tvätt och plockade lite. han jag bor med vaknade också nån gång mitt på dagen, och då målade vi en hatthylla och han diskade lite, han gick McGyver på hallen och ordnade så att vi kunde gömma undan dammsugaren och skurhinken bakom en gardin i en vrå som finns där. Så ja, jag är väl ändå rätt nöjd med dagen. 

Eftersom jag inte har några festliga bilder från nutid på datorn så tänker jag bjuda på någon gammal goding istället. Lite smått och gott som jag tycker om att minnas helt enkelt.! 

Landslide orginal :) 

Malin och jag när vi var i hulistugan tror jag?

Det här var på den tiden man kunde göra andra saker samtidigt som man bar på barnet :)

Hahahaha nu skrattade jag sådär rakt ut igen! Helt sjukt vilken köttbulle hon var! :D

Jag i v35

Lite kalix. Det var typ den bästa tiden i mitt liv vill jag tro. 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaah nu skrattade jag rätt ut åt köttbulle-evelin. Nu är hon sötare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback