Apropå en dröm

För fler dagar sedan så drömde jag en sån där dröm som man faktiskt inte känner att man kan berätta för nån.. Men jag har inte kunnat släppa den än.! Väldigt enkelt och kort sagt så drömde jag att någon jag tycker mycket om drunknade. När jag har drömt nånting så där intensivt verkligt så kan jag ibland inte vara riktigt säker på att det var en dröm, så dagen efter blev ju till en deckare lite. Jag gick in på fb och kollade, undersökte om närstående verkade ledsna och flera andra saker, för jag var verkligen så osäker på om det var dröm eller verklighet, och jag tordes inte fråga nån. Jag vet inte vad jag ville säga med det här faktiskt.. Men visst är det strängt förbjudet att drömma att folk dör?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback