vääre? finväre!

Lingo: onepiecen är köpt på kapahl :) Emma hade köpt en röd/blå åt charlie men den såg jag inte där.. kanske var slut..

Idag är det iaf fint väder! Evelin verkar dock inte uppskatta det. Inatt han hon vaknat flera gånger och grinat inatt, vilket inte är likt henne heller. Hon brukar vakna och säga "ursäkta skulle man kunna få lite bröst?" och sedan somna om efter att hon ätit, men inatt var så icke fallet. Likadant på morgonen så brukar hon vara världens gladaste men den här morgonen gnällde hon bara hela tiden. Tänkte att det är ju som att hon känner på sig att hon ska få sprutor idag! Men sen kände jag efter i munnen på henne och då är det ju en tand som håller på att spricka fram! känns ju som att det förklarar allt. Nu sover hon äntligen middag iaf och jag ska göra mig klar så att det bara är att gå till BVC sedan. Fy fan vad ont det gör i mammahjärtat att se henne bli stucken.. men det gör nog inte alls lika ont som det skulle göra om hon fick nån av dom sjukdomarna som hon vaccineras för så det är ju bara att bita ihop.

Ikväll hoppas jag kunna gå på ljusparty hos min syster i alla fall. Om Evelin slipper feber efter sprutorna så tror jag att jag gör det. Det är egentligen mest för fikat, för själva visningen av ljus har jag sett så många gånger att det inte känns som att det behövs för att man ska kunna beställa nåt :P Men det är en social grej också. Träffa folk är bra ibland har jag fått höra. Och att komma ut. Idag var det som sagt finväder så en promenad till bvc passar fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback