Man får skämmas......

När jag vaknade upp sådär oroväckande utvilat efter en tupplur så förstod jag omedelbart att jag försovit mig.. Evelin somnade kl 10 så jag passade på att få mig en förmiddagslur jag med. vi skulle ju inte vara på bvc förän kl 13 och evelin sover oftast inte ens i en timma. MEN döm min förvåning när jag såg att klockan var fem i ett... den som säger att man inte behöver nån väckarklocka när man har barn kan få gå och hänga sig. det var ju inte bara så att vi skulle väga o mäta heller, utan hon skulle ju vaccineras. 5 mån-sprutan. Och hon är ju mer än 5 mån så jag hoppas ju att det inte gör nånting.

Linga skickade iaf ett jättefint kort på Eve:



Jag håller åter igen på att baka en paj :) det var faktiskt rätt länge sen nu. Jag fick äpplen av Leila, Evelins farmor, så jag hade i princip inget val! Plus att jag hade två bananer som var lite bruna och det är ju dumt att kasta. :P

Kommentarer
Postat av: tess

Vilka blå vackra ögon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback