Ljusparty

Igårkväll var vi på ljusparty hon min kära syster. Det var himla trevligt! Evelin var lite grinig men det var nog ingen som  märkte nåt för hennes "grinig" är ungefär som andra bäbisars "glad".  Jag beställde en brutalt fin ljushållare (eller vad man ska kalla den) som heter silverglans. Jag känner inte att jag ska tala om vad den kostade för den var även brutalt dyr. Men jag och mamma ska hjälpas åt, som en julklapp typ :) här är den i alla fall! 



Den skimrar i verkligheten på ett vis som inte går att visa på kort, så den är alltså såhär fin + jättemycket till! 

Nu vaknar Eve så vi ska kramas i soffan ett tag innan vi ger oss ut på promenad. Jag har börjat bli lite plufsig eftersom Johannes ger mig mat för jämnan. Så jag måste röra på mig :P

Herrå!


BTW! SJUKT GOTT FIKA FICK VI IGÅR!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha du behöver väl bli lite plufsig du =)

Jag beställde en likadan lykta med, så gaaaaaalet fin är den! I will love it forever and ever.

Och bra att du var nöjd med fikat me ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback