Birsta o bilder

I måndags var jag och Eve till birsta med Emma och Charlie. Det var faktiskt välbehövligt eftersom Eve har växt ur sina 62or plus att det är kallare väder ute nu så hon fick någon tjocktröja och två heldressar. En köpte vi för presentkortet vi fick av Rickard när hon föddes :) Bild kommer nästa gång hon har den på sig tror jag :) 
Jag har blivit sjukt förvirrad även, för när jag kom längst fram i kön på cubus och kassörskan talade om hur mycket det blev så hittade jag inte mitt kort... Jag letade igenom typ hela skötväskan kändes det som och bläddrade igenom plånboken typ sju gånger men det var ingenstans... Panikslagen insåg jag att jag säkert glömt det på waynes där vi hade fikat precis innan, och jag tänkte precis säga att vi skulle gå dit och leta när kassörskan sa; Men det är inte ditt kort som sitter i kortläsaren då.? Jomen det var det ju såklart! Ännu mer förvirrad viste jag ju inte om jag hade betalat eller inte men det hade jag ju inte. Så jag betalade och sen gick vi. Pinsamt! Men det är sån jag har blivit. Jag skyller på amningshjärna så jag hoppas verkligen jag får mer koll när jag slutat amma sen om typ ett år :P


Fina kusinen Charlie. Man ser ju att han kommer krossa hjärtan! :)


Evelin i en av sina nya dressar


Robin och Maddes lilla Nilas har varit här en sväng idag :) Gjorde ett försök att få Madde att lämna honom här hos mig och Eve men av någon skum anledning ville hon inte det..! konstig tjej det där ;)


Dom som är någorlunda insatta vet ju att jag i månader försökt att få Eve att ta både napp och flaska utan att lyckats.. Men check this out! hon sög på nappen i flera sekunder när jag hade doppat spetsen i lite yoghurt! Men så kan man ju inte hålla på så hon får nog slippa. Lite kul iaf!


Linus spänner musklerna :P


Ikväll har jag varit hos Erika o David och kollat på idol också. sjukt trevligt, och jag har träffat david för första gången fast dom varit tillsammans i över ett år, det är ju heeelt sjukt! Det var en trevlig prick också :) Eve var sjukt intresserad, tills hon blev trött. då tittade hon på honom och gallskrek :P Nu är vi hemma igen och ska strax sova :) Gnatt!

Kommentarer
Postat av: lingo

vilken fin one piece..vart köpte du den?

2011-09-29 @ 10:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback