Ändrade planer

Det blev ett häftigt oväder precis när vi skulle åka och gratta Isagell så den planen blev det inget av med. Ingen vill ut på vägarna när man till och med som bil måste vada för att ta sig fram.. Istället trodde jag att jag skulle sitta hemma och vara bitter över att inte ha nånting att göra men en nära vän till mig, vi kan kalla henne Gösta, kom och gjorde mig sällskap. Mamma kom även hit med lite mjölk och yoghurt åt mig, och fick kånka på Eve ett tag :) Så min halvt misslyckade kväll blev istället jättetrevlig. Jag och Gösta delade med oss av våra musikaliska upptäckter och hon busade med Evelin jättemycket så hon nästan skrattade.. :D Alltså hon har inte skrattat än, men hon skriker rakt ut av lycka i alla fall, men snart tror jag första skrattet kommer alltså! Det är inte många hon blir så skitglad av som Gösta, så Gösta får känna sig speciell :) 

Nu ska jag nog kvällsfika för andra gången ikväll och sedan ta med mig den nya baby-vakten (TACK MAMMA) och kika efter Sully som fortfarande är på vift. 



Bjuder på en bild på min kusin Clara med Evelin från när vi var och grattade min syster för andra gången. Samtliga brudar på den rätta sidan av släkten var där, alltså Mamma, moster Lena, moster Eva, Evas dotter Clara, jag och syster Erika. Och så morotskaka och tårta.

Och Evelin för bövelen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback