Den här dan började ju bra

Vaknade då kl 9. TUR! Då var det en halvtimma kvar på telefontiden så jag fick tag i den jag ville ha tag i och så. Verkar iaf rätt lovande. Ryggen är dock fortfarande paj. Inte bra. Sen råkade jag peta in min nagel i Evelins öga när jag skulle flytta på morgonrocken så att hon skulle få äta. Hon skrek som en stucken.. bäbis. Vilket hon också var ju. Tänk att man kan få så dåligt samvete att man börjar grina när man råkar göra illa sin lilla plutt. Fy fan. Sen krossade jag ett glas. Vad är det frågan om!? Nu får det räcka. Jag ska iaf åka iväg med syrran ett tag, det blir ju bra. Vi ska spana in nya Dollar Store och sen åka till Ikea. Jag ska köpa en madrass till Evelins resesäng som står hos Johannes så hon inte behöver ligga så hårt när vi är där. Då kommer man ju vilja vara där lite oftare också kanske ;) I helgen ska vi iaf vara där. På fredag åker vi dit, går till Linda o Linus och kollar idol på kvällen (jag tror jag får med mig J dit också), sen på lördag ska vi softa järnet hela dagen. På kvällen går jag till Ronja som bor granne med Johannes och har myskväll med henne och Anna som också är i stan! Äta kex och ost och prata skit. Sen tillbaka och sova hos J igen. Han ska va hundvakt åt sin egen hund lördag o söndag så det blir också spännande, för henne har jag aldrig träffat. Nån gång på söndag åker jag väl hem iaf. Lagomt. :) Nu återstår att se vad som ska hända för nå skit idag då. (inspiration tagen från masdjävlar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback