VILL HAAA

Ja jag har ett hysteriskt vill ha-begär idag. Detta är dessutom bara ett axplock.


En hel natts sömn är nog det jag önskar mest av allt. Fast jag törs knappt säga det. Det jag mest av allt vill ha och redan har är ju Evelin, och det är hon som gjort att jag inte sovit en hel natt sedan hon föddes :)

Pannkaka... Pannkaka med gubbröra och glass, eller grädde och sylt, eller socker, eller glass och sylt, eller grädde och bär... mmmmmmmmmmmmmm..

Pringles.. min last i livet.! Med dipp.... gud så gott.! US. orginal eller Holliday eller ja, vilken dipp som helst tack!

Cheesecake.. Det kunde jag sätta i mig flera stycken av på slutet av graviditeten.. alltså jag tror att det är min favoritbakelse! Mmm bakelser...

Chai litten hör till cheesecaken faktiskt. Det blev standard före jobbet. Då gick jag på waynes och köpte cheesecake och en STOR chai latte. Men jag tror ändå att det är barista som har den godaste chai latten.. dom smakar helt olika så det är svårt att säga. Den absolut äckligaste finns på charm!! Akta er för den!!

Tårta.. Behöver jag säga mer??

Lösgodis.. Där behövs inte heller fler kommentarer! Är detta ett tecken på att jag borde laga mat?

En byrå vill och SKA jag skaffa för att ha Evelins kläder i. Dom har blivit placerade i plastpåsar eftersom vi bara har två garderober och dom är redan smockfulla....  Dock blir det nog inte en sån här fin sak utan snarare en Malmbyrå från ikea.

Även en sängstomme i vi i stort behov av. Våra sängbottnar står direkt på golvet och halkar isär. Det är sjukt obekvämt att ligga i skåran då. Men det blir nog också en malm från Ikea. billigt är bra.

Ett bord att äta vid. Jaja vi har ett vardagsrumsbord men det vore trevligt med ett matbord faktiskt. Trevligt om man skulle få för sig att bjuda på mat någon gång..

Amningstopp! Helt sjukt att jag bara har ett enda linne och en amnings-BH.. Det innebär ju att jag är ganska ofräsch och äcklig som har samma kläder på mig jämt. 

Och så vill jag ha en vacker och trevlig häst. Gärna en arabhingst som heter Dakir, men i brist på honom går det bra med vilken annan häst som helst. (finns ju vissa krav förstås)

Ja det fattar ju vem som helst att den här listan hade inte behövt existera om jag hade haft pengar till förbannelse. Men det har jag inte. Men jag skulle vilja ha! Jättemånga miljoner. :) 

Och så vill jag ha sommar..

Och fred på jorden.


Det var bara det jag ville säga idag.

Kommentarer
Postat av: linda

Undrar lite om du får nån hjälp av din kille?? Å jobbar han?? Tjänar han några pengar? Jag tycker att du verkar sakna en hel del! :-( Har du nån släkting som kan ta lilla Evelin några timmar så du får sova å bara vara?

Grattis till din dotter,jätte vacker.



Lyckatill.

2011-05-09 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback