Mjaa..

Nu har jag faktiskt fått beviljad semester från den 1a april! Känns fantastiskt skönt. Jag har inte fått någon ordning på försäkringskassan än utan väntar fortfarande på att få ett kuvert därifrån för att kunna gå vidare med mammapenning och sånt jox... känns som att det aldrig kommer fixa sig, men jag hoppas att det gör det. Gärna INNAN barnet kommer också.

Idag har jag och nicke varit på föräldrakurs och fått lite mer kött på benen när det gäller förlossningen och sånt. Känns som att det är bra att man kan få lite att fastna i alla fall, fast jag tror att det mesta kommer att trilla bort när det väl är dags.. :) 

Min mage har börjat bli väääldigt stor nu känns det som. Den är ju liten för att vara i v35 men ändå väldigt otymplig och i vägen. Jag har inte tagit någon veckobild. Jag orkar inte just nu heller. 
En liten uppdatering kan jag bjuda på, och det är att hemorrojd-jäkeln blev mycket bättre efter att läkarn did her thing, men nu har jag isätllet fått en stor fet skinnblåsa i munnen och en äckel-vagel i ögat. alltid ska det vara nåt. Men hellre det ena än det andra på nåt sätt ändå!
Min mage är sjukt stenhård.. jag fattar ingenting, det är som att den helt ändrade konsistens över natten. Kanske knodd har vänt på sig så att det tar i mer från utsidan eller nåt, men det sviktar inte ens när man tar på den typ. Den är som en basketboll liksom! Konstigt. Vi får väl se om den är mjuk imorgon. Ingen vet.! 

God natt nu då! :) Tänker somna till någon av mina mysiga serier. Kanske Desperate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback